2 februari 2023

Deze avond begint vroeg, want we hebben buiten onze normale zangavond ook jaarvergadering.
Dus om 19.00 uur beginnen we eerst met de vergadering. Nemen verslagen van vorig jaar door.
Daar valt niets op aan te merken, dus Carolien die aftredend was, blijft bestuurslid.
We zijn daar maar wat blij mee, want niemand heeft zich gemeld het van haar over te willen nemen.
Financieel zitten we goed, de commissies doen goed werk dus dit deel wordt prettig afgesloten.
Blij met dit fantastische bestuur en alle commissies die we hebben, muziek, kleding, sponsoren,
lief en leed, Anita en Vera voor de website. Vera stopt nu met de website, maar blijft op de
achtergrond nog even beschikbaar, ondertussen wordt Greet ingewerkt. We mogen trots zijn op ons koor.

Gerda neemt het woord voor we verder gaan met plannen voor de toekomst.
Namens alle koorleden biedt zij via de “Lief en Leed” (Gerda-Karen) een leuk cadeau aan.
Dit wordt door het bestuur echt op prijs gesteld.

Plannen voor de toekomst zijn er genoeg, maar eerst ons eigen concert! Jorn vertelt dat de bandsamenstelling rond is, dat wordt voor ons wennen aan begeleiding straks. Jammer genoeg kan Judith niet zo vaak als we graag zouden willen, daarom maar extra thuis oefenen. Dat geeft bij enkele zangeressen moeilijkheden, omdat drop-box niet altijd goed te bereiken blijkt.
Sommigen hebben muziek op eigen pc/laptop of mobiel staan, anderen gaan daarvoor naar drop-box.
Er wordt naar een andere oplossing gezocht.
Misschien gaan we ook nog met elkaar naar “Hessenheem” in Markelo, om ons 30 jarig jubileum te vieren.
Daar zal nog wel meer over te vertellen zijn t.z.t., zover is het nog niet, juni lijkt nog ver weg.

Jorn heeft de rest van de tijd besteed om ons nieuwe nummer “Something inside” verder in te studeren.
Negen, ja 9 bladzijden en dat ging niet eens zo slecht. Blij dat we het nu in ieder geval een keer helemaal door konden nemen, volgens zijn plannning. Per groep instuderen werkt.
Als alles zo zal verlopen, zullen we een mooie tijd tegemoet gaan. Er zijn al leden die zich opgeven voor versiering van Hof 88, zo gaan we langzaam maar zeker, met nog een paar weken te gaan en verschillende workshops richting 1 april.

Wens jullie allen een fijn weekend en tot donderdag.